Sabtu, 24 September 2011

tidak jemu lerrr ^_^

haaaa..nak thu ape yg tk dijemu..meh cita ckit meh..

kalo korg la kan..penat tk menunggu seseorang yang jauh d mata.tiada kol,tiada msj..jumpa apalagi..
dn agk2 dlm 5 bulan tu tkpaksa menunggu kepulangan nya..ada berani??
mesti korg fkr dia da gf/bf lain kan..or
dia dh lupakan n tk nk kite lg..kot2 benci dgn sikap kite.haaa..ade kan,ade kan..
sampai2 da yg fruss,bunuh diri..main ugut2 lg..

tapi kisah aku lain sikit..sbb??
dlm setahun tu brapa kali je aku n chenta ku jumpa..
SETAHUN TU BABE!!!!..GGRRR..betah ke..hahahaaha..
jenis aku nie tk la ssh sgt bila ajk kapel..
asalkn TOLONG la jgn tikam dr blkg..kalo mau gf/bf baru jujur je..biarpun sakit..
ehh...sambung lg..
dalam setahun tu byk juga rintangan tau biarpun jarang jumpa..
lmbt bls msj,MARAH,MAJUK..
kol pun jarang~~~jarang~~~~
kitaorg juz 'date' dlm hp je..hekhekhek..
tapi tk lma..cedihnyeww..
apa2 pun aku sbgi ppuan harus fhm n btolak ansur kat dia..
kerna dia,aku berubah menjadi sorg yg penyabar..
dulu huhhhh..jgn harap..bila dia fedup..KENA MARAH TU...
ape lg.. :'(
kdg2 tu ade jugak la aku fkr2 kalo dia tu da gf/bf baru..sapa tk rsu kan..
mcm2 lh smpi2 kepala hotak ku nie rsa mau PECAH...!!!!!..
tp bila fkran aku waras..aku cuma mmpu berdoa..
'ya allah andai kata hbgn ini tlah engkau catatkan,aku bersyukur kpdmu'
'dan jika hbgn ini hnya sementara,aku redha ya allah'

so :)
sehingga ke hari ini hbgn kitaorg msh kekal n dia msh jauh..
tak pe..kdg2 dlm suatu perkara pasti ada ujian nya..begitu juga dgn aku..
aku ikhlas menerimanya..
asalkn dia tidak lupa kpdku n msh cintakan aku..(jiwang plak minah nie.hehehe)
AWAK!!!!!..SAYE TERLALU CINTAKAN AWK,JGN TGGLKN SAYE YEA..
DAN BILA SAYE TAK DE..BARU AWAK CRI YG LAIN YEAA :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan