Rabu, 21 Disember 2011

kapel oh kapel

wooiiiii..lama betul dah aku tak on2 blog aku nie.nak kata bz,tk la bz ke buat2 bz agknya kan :P

 sebetul-betulnya aku mmg tk thu nak tiap apa lg dlm blog aku nie..sama la seperti aku..Blurr..korg ada??tk da kan..haha
 so,apa yang aku nak luahkan pada kali ini tentang lelaki vs ppuan..apa korg tahu ttng lelaki mahupun ppuan..jawab..jawab sbb aku pon tk thu..hahhha..oopss!!!..
 kenapa hoo andai kita tgh berkapel kan,semuanya manis2,masin2 hoo..heran..bila hbgn kekal selama bbrapa tahun,dah air mata berlinangan..hate this part ok..huh -.-
  tahniah la kepada kapel2 yg berjaya naik ke pelamin ya..aku bersyukur tgk hawa2 yg senyum d atas pelamin,,alangkah indahnya..
 sapa kata aku tak nak kawen,haloww aku ppuan ok.aku pun nak kawen..tapi :( kadang2 tu kalo fikir dia,mustahil la..lagipun aku macam mlas bha mau cari lain.tak da feel ok,tk da.bg aku dia dh ok dah cuma yala..aku pun tk boleh la pentingkan diri..btol tak babe..kalo stakat kapel ne,sapa la kita bg arahan..lain la suka sarung cincin..apa pun aku b'doa la agar hbgn aku nie berkekalan seperti yg lain..jujur la aku jeles tgk kapel lain..pgg tgn kan,pagi2 awk pg breakfast,lunch..shopping sama2..korg pon mau kan??..tapi bila agknya...fikir sejenak...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan