Khamis, 26 Januari 2012

kong xi fa cai

       Hepi chinese new year kpd kwn2 ku yang menyambut yea ^^..sedar tak sedar dh bllu pun,mcm skjp je  kan..tahun nie tk begitu gembira malah sunyi ehh..tk thu la nape?? korg tahu ke..haish!! stress !! semua keja last minute..bencik bha..nasib la demi ank buahku,bersemangat sikit nak menyambut nye..
     Yang paling teruknye,pakaian cheongsam ku tak jadi..haiyaa..ingtkan nak bertemakan wrna merah tapi last2 mcm rainbow plak..hahahaha ^0^ tak best..tak sehati sejiwa..weekkk =P
     Tapi no hal la sbb atuk ku pulang dr limbang..bawa duit byk ooo..hihihi..atuk spon mamam durian..nyum nyum..tu yg syg kat atuk..cuma aku tak berapa ngam2 dgn atuk..nk thu sbb nya..aku pun tk thu la..hahaha..sbbnya atuk ku ini sllu sja tnya 'mana laki dgnmu,bila lg,jgn lama2,atuk nak cucu' weww!!!! -.-
     Last2 jwb cm nie 'atuk la cri tuk saye =P hehehhe..gatal je kan'...saye nak cri keja dulu tuk..izinkan sye..restuilah apa yg sye lakukan..ini semua tuk keluarga sye nti..biar papa n mama cuma jadi dato n datin dlm umah..saye jnji tu tuk :'( percaya lahh..pastu atuk bg angpau plak..hahahahaahah..hepi ehh..sayang kat family sya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan