Sabtu, 15 September 2012

kisah saye dia dulu dan kini

Awk..
Saye nak bgthu sesuatu..
Betul ke awak sayang,cinta dan rindu saye..
Saye takut la awk mempermainkn perasaan saye..
Sebab ini bukan kali pertama saye kehilangan org yg saye syg..
Saye takut awak hanya kata cinta tapi di belakang saye???
 Awak di KL,saye kat sini..
Jumpa pun tak pernah lagi..
Kita mampu msj dan koling je..

Awak..
Ikhlas kah hati awk terima saye..apapun keadaan saye..
Saye takut 1 hari nati awk menyesal..
Dan awk mula benci saye,jauh dari saye..
Sebab saye ni tak cantik,seksi,putih gebu..n bla bla bla..
Macam2 saye fikir pasal awk sampai naik STRESS!!!
Saye dapat rasa awk ada ppuan lain kat sana ataupun awk bersosial..
Sakit nya hati ini..

Jadi saye bertanya kat awk??
Akhirnya awk jujur,dan mengaku segala perbuatan awk kat sane..
Seandainya awk di tempat saye,ape yang terlintas dlm fikiran awk?? ape yg berlaku pada hati awk..
Hati saye sakit wak..teramat sakit..
Tapi dgn keikhlasan awk untuk meminta maaf,awk menyesal,awk terpedaya..
Sedangkan tuhan mampu memaafkan hamba2 nya..
Kenapa saye tidak?? mungkin nati awk dapat perbaiki diri awk.. :)

Sekian lama saye kenal awk,syukur lah awk dh mmpu ubah sikap awk..biarpun tak semua..
Saye harap saye mampu tlg awk..kerna saye syg awk..
Setiap hari saye membebel bkn nya saye nak menyibuk ataupun mmberi mslh lagi..
Tapi saye nak awk jadi yg terbaik d mata saye,mahupun d mata org lain..itu pun dh cukup..

 Kadang2 tu saye fedup juga dgn sikap dekkk awk tu..
Saye msj panjangggggg..awk bls 'pendek'
Bila saye kol,waiting plak..
Tapi saye sabar juga,kesabaran itu awk yg ajr saye..ingat tak??
Awak byk mengubah sikap saye.. :) 
Terima kasih wk..

Awak..
Sebaik sahaja awk baca luahan hati sye dgn teliti..
Saye nak awk tahu..
Sebenarnya..saye tak mampu kehilangan awk,tk dpt lupakan awk..
Kecuali kematian meragut nyawa saye..
Saye sentiasa doakan kesejahteraan awk di KL..
Jangan lupa org di sini..
Saye akan tunggu awk..AKAN!!!..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan